Ticaret bakanlığı gıda şikayet hattı

Alo 174 Hattı 7/24 hizmet vermektedir. Şikayetler Alo 174 hattını arayarak, [email protected] adresine e-posta gönderilerek, Alo174 mobil uygulaması veya web adresi üzerinden canlı destek yoluyla, Alo174 Whatsapp (0 501 174 01 74) ve Bip ihbar hatları üzerinden oluşturulur.

Bir esnafı nereye şikayet edebilirim?

Alo 130 Hattı | T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?

Başvurular, uyuşmazlık konusunu içeren dilekçenin, varsa delil oluşturan ilgili belgelerle birlikte tüketici hakem heyetine verilmesiyle yapılır. Tüketici hakem heyetlerine yapılacak başvurular Ticaret Bakanlığı'nın internet sayfasında yer alan başvuru formu kullanılarak yapılabilir.

Ticaret Bakanlığı şikayet Nasıl Yapılır?

Ticaret Bakanlığı iletişim kanalları arasında; 0312 449 10 00 no'lu telefon numarasını arama seçeneği yer almaktadır.

Stokçuluk yapanı nereye şikayet edilir?

Stokçuluk yapanları şikayet etmek için vatandaşların öncelikle Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) kurumsal internet sitesi üzerinden giriş yapmaları gerekmektedir. Ardından Haksız Fiyat Artışı ve Stokçuluk İhbar Bildirimi menüsü kullanılarak vatandaşlar ihbarlarını iletebilirler.

Işletmeler nereye şikayet edilir?

Alo 174 Hattı 7/24 hizmet vermektedir. Şikayetler Alo 174 hattını arayarak, [email protected] adresine e-posta gönderilerek, Alo174 mobil uygulaması veya web adresi üzerinden canlı destek yoluyla, Alo174 Whatsapp (0 501 174 01 74) ve Bip ihbar hatları üzerinden oluşturulur.

Cimere hakkımda şikayet varmı nasıl öğrenebilirim?

E-devlet ve CİMER resmî sitesinden yapılan başvurular aynı zamanda telefon ile arayarak da başvurunuzu sorgulatabiliyorsunuz. Bu telefon numarası CİMER Alo 150 üzerinden hizmet vermektedir.

Bir firma nereye şikayet edilir?

BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.

Related Post