Turkcell kurumsal hat iptali için gerekli belgeler

Turkcell kurumsal hat iptali nasıl yapılır?

Abonelik İşlemleri Hattınızı iptal ettirmek isterseniz detaylı bilgi için 532 nolu Müşteri Hizmetlerimizi arayabilir veya Turkcell İletişim Merkezlerimize gidebilirsiniz.

Turkcell faturalı hat nasıl iptal edilir?

www.turkcell.com.tr üzerinden hesabınıza giriş yaptın. İptal etmek istediğiniz hattınızı seçin. Ardından hat iptal sebebinizi belirtin. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra herhangi bir Turkcell bayisine giderek iptalinizi onaylamanız gerekmektedir.

Şirket hattı nasıl kapatılır?

Hattını iptal ettirmek isteyenler, yazılı başvurusunu Türk Telekom Ofis ve Mağazaları, faks, KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) adresi veya turkiye.gov.tr e-devlet sitesi kanallarından biri ile iletmesi gerekmektedir. Yazılı talebin şirkete ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde hat iptali gerçekleşecektir.

Hat taşıma iptali nasıl yapılır?

Numara taşıma zamanının diğer operatöre duyurulmasından önce olmak kaydıyla iptal başvurusu yapılmaktadır, başvurunuzu sözleşme imzalanmadan önce size en yakın Turkcell Mağazası'ndan yapabilirsiniz. Ya da 0 (532)532 00 00 arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz.

E devlet üzerinden hat iptali nasıl yapılır?

Kimlik Kartı ya da bankacılık uygulamaları üzerinden eDevlet'e giriş yapın. Giriş yaptıktan sonra iptal etmek istediğiniz aboneliği seçin. Abone sorgulama bağlantısına tıklayın. Karşınıza çıkan 'fesih başvurusu yap' sekmesinden iptal işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Hat kırılırsa iptal olur mu?

SIM kartınızı kaybetmeniz aboneliğinizin iptal olmasına neden olmuyor. Bedeli karşılığında yeni bir SIM kart isteyebiliyorsunuz.

Faturalı hat ne zaman iptal olur?

Aktif Süre (184 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren, 184 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır ve 92 günlük pasif süre uygulaması başlar.

Related Post